Masuri preventie COVID-19

Plan de actiune adaptat situatiei COVID 19

Ghidul oaspetelui
2020

Datorita situatiei actuale cu care ne confruntam – Pandemia COVID-19, si datorita masurilor stricte luate la nivel global pentru a incerca sa limiteze raspandirea acestui virus la populatie, va recomandam si va rugam sa respectati masurile luate de statul roman, dar si regulile casei – ale noastre Neptun Apartments & Villa.

Mai jos regasiti recomandarile noastre:

  1. Sociatatea noastra se ocupa cu inchirierea apartamentelor de la proprietari si prin urmare nu detine intreg complexul/blocul. Va rugam insistent sa considerati ca ajungeti intr-un loc sigur pentru sanatate doar in momentul in care intrati in apartament. Dezinfectia scarii blocului este asigurata de administratia blocului si Primaria Mangalia si este independenta de noi si nu o putem garanta in niciun fel. Va recomandam sa aplicati aceleasi norme de igiena pe care le aplicati si acasa pana ajungeti in casa sau apartamanetul dvs.
  2. Datorita faptului ca dorim ca interactiunea dintre dvs. oaspetii nostri si personalul nostru sa fie minima (pentru siguranta ambelor parti), dorim sa va rugam sa stabilim de comun acord un interval orar ce se va aplica pe toata sederea dvs. la apartament pentru curatenie, interval ce va fi respectat de colegele noastre pentru a veni sa faca curatenie. Va rugam ca in acel interval orar sa nu fiti in apartament.
  3. Datorita faptului ca va dura mai mult procesul de curatenie in apartamente, suntem nevoiti sa schimbam orele de check in si check out, astfel noua ora de check in este incepand cu ora 15:00, iar ora de check out este pana in ora 11:00.
  4. Dorim sa aducem un confort in plus si o siguranta marita pe durata sejurului dvs, astfel va rugam sa luati in considerera faptul ca :
  • Vom scoate toate covoarele din apartamente pentru a putea dezinfecta pardoseala la solicitarea dvs.
  • Substantele de curatenie sunt profesionale, testate deja in hoteluri, puteti oricand sa ne intrebati despre acestea. Noi asiguram substante de curatenie ca: Fairy – spalat vase, Domestos, Clean de geamuri, Asevi – pt pardoseala, clor, Bref pt WC, alcool sanitar, Pronto pt mobile, Cif – bai si bucatarie, detartrant, anticalcar etc. Dezinfectantele profesionale sunt utilizate numai de personalul nostru inainte de check in sau la cererea dvs. De asemenea asiguram sapun si hartie igienica in bai.
  • In ceea ce priveste oalele, tigaile si alte ustensile de bucatarie, acestea vor fi disponibile in acest an, dar datorita dificultatii de a le igieniza la un standard inalt, va recomandam daca doriti sa va aduceti propriile tigai, oale, ustensile etc.
  • In cazul in care doriti sterilizare suplimentara cu lampa cu raze UV si ozone, aceasta se poate face la cerere si costa 50 lei/2 ore si este in functie de disponibilitate.
  • In cazul in care veniti cu alti prieteni si inchiriati mai multe apartamente, va rugam ca la sfarsitul sederii sa duceti toate farfuriile, paharele si tacamurile precum si pernele, pilote etc la loc in apartamentul din care le-ati imprumutat.
  1. Va rugam ca atunci cand aveti nevoie de ceva, sa o sunati pe doamna ce se ocupa de apartament si in caz de urgenta sa ne sunati la 0725997677. Va rugam in caz ca nu raspundem la telefon, sa ne dati un sms cu ce aveti nevoie sau doriti sa ne comunicati si vom reveni imediat ce putem.
  2. In momentul in care interactionati cu cineva din personalul nostru, va rugam sa purtati masca.
  3. La intrare in apartament aveti dozator cu dezinfectant autorizat pentru maini si va rugam s ail folositi responsabil mai ales de catre copii si va atentionam ca acesta este inflamabil deoarece este pe baza de alcool;
  4. Va rugam ca in ziua de check in sa va luati temperatura, atat dvs. dar si tuturor celor cu care veti imparti apartamentul. Sunteti responsabili pentru sanatatea dvs. pe perioada sederii in Neptun si pentru persoanele cu care intrati in contact.
  5. Va sugeram sa aveti la dvs un termometru. Personalul nostru detine un termometru digital cu raze UV care poate fi folosit in prezenta personalului de cate ori solicitati aceasta, dar mai ales la check in.
  6. Aducerea propriilor materiale de curatenie este permisa (pentru siguranta dvs psihologica), dar acestea vor fi folosite cu atentie pentru a nu distruge obiectele din apartament prin folosirea acestora. Deteriorarea cu aceste produse se plateste ca dauna. ATENTIE!! Spirtul NU se toarna direct pe suprafata deoarece distruge suprafetele si pateaza.
  7. Insusirea si distrugerea de echipamente si obiecte din inventar se va taxa corespunzator daunei.
  8. Regulile casei pot fi modificate de oricate ori este nevoie si se pot modifica conform instructiunilor Institutului de Sanatate Publica.
  9. Societatea noastra si personalul acesteia nu pot fi considerate raspunzatoare pentru starea de sanatate a turistilor in afara apartamentului, ci pot doar depune diligente rezonabile pentru a lua masurile indicate in prezentul document, pentru asigurarea igienei. Turistii sunt responsabili pentru a nu contracta virusul inainte de sosire sau in timpul sejurului si sa respecte si sa se preocupe permanent de sanatatea lor si a celor cu care intra in contact.
  10. Pentru protectia sa, a angajatilor si a celorlati client, pe durata sejurul trebuie sa evite frecventarea altor spatii aglomerate in alte locatii sau sa aiba contacte cu persoane necunoscute, dupa care sa revina in structura de cazare
  11. Conform recomandarilor date de Ministerul Turismului, turistii :

-Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protectie, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta structurii de cazare

– Pentru protectia sa, a angajatilor si a celorlati client, pe durata sejurul trebuie sa evite frecventarea altor spatii aglomerate in alte locatii sau sa aiba contacte cu persoane necunoscute, dupa care sa revina in structura de cazare

-Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii, privind o serie de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta hotelului, privind atat interactiunea cu angajatii si ceilalti client, cat si deplasarile si activitatile personale in spatiile publice

-Sa accepte ca inca de la sosirea la hotel trebuie sa se supuna regulilor, de verificare a temperaturii si de completare a fisei de anuntare a sosirii si a celei de sanitate daca a avut COVID 19 sau a fost testat pozitiv si daca a fost plecat din tara in ultimele 2 saptamani;

– Sa accepte ca in incinta sa poarte masca in toate spatiile publice si sa foloseasca dezinfectantul pentru mâini

– Sa respecte distanța de siguranță in raport cu anagajatii si ceilalti clienti (minimum 1,5 metri).

– Este de evitat atingerea suprafetelor in zonele comune ale hotelului.

– Liftul se va utiliza de preferinta de o singura persoana, maximum doua daca impart aceiasi camera.

– Clientul care se simte rau în timpul șederii trebuie sa contacteze de indata managementul, urmand sa stabileasca cu managementul procedura de urmat

Va multumim pentru intelegere si speram sa aveti un sejur cat mai placut. Pentru orice informatii suplimentare va stam la dispozitie.

Cu stima,
Managementul Echipei Neptun Apartments & Vila

Telefon rezervari: 0725997677
Email: neptun@olimpic.ro

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi ultimele noutati