Ghidul Oaspetelui
Informatii utile pregatirii vacantei
Regulile Casei – Ghidul Oaspetelui
2024
Mai jos regasiti recomandarile noastre:
Stimate oaspete,
Va transmitem mai jos regulile casei pe care va rugam sa le cititi si sa le comunicati si celorlalte persoane impreuna cu care veti calatorii.
Regulile casei, a caror indeplinire o recomandam cu insistenta, sunt adoptate pentru a va asigura o sedere cat mai placuta la noi.
Mai jos regasiti recomandarile noastre:
- Societatea noastra se ocupa cu inchirierea apartamentelor de la proprietari si prin urmare nu detine intreg complexul/blocul. Va rugam ca in situatia pandemica inca prezenta sa considerati ca ajungeti intr-un loc sigur pentru sanatate doar in momentul in care intrati in apartament.
- Check-inul se face incepand cu ora 15:00, iar check out pana in ora 11:00.
- Dorim sa aducem un confort in plus si o siguranta marita pe durata sejurului dvs, astfel va rugam sa luati in considerera faptul ca:
- Substantele de curatenie sunt profesionale, testate deja in hoteluri, puteti oricand sa ne intrebati despre acestea. Noi asiguram substante de curatenie ca: Fairy – spalat vase, Domestos, Clean de geamuri, Asevi – pt pardoseala, clor, Bref pt WC, alcool sanitar, Pronto pt mobile, Cif – bai si bucatarie, detartrant, anticalcar etc. Dezinfectantele profesionale sunt utilizate numai de personalul nostru inainte de check in sau la cererea dvs. De asemenea asiguram sapun si hartie igienica in bai;
- In ceea ce priveste oalele, tigaile si alte ustensile de bucatarie, acestea vor fi disponibile, dar va recomandam daca doriti sa va aduceti si propriile tigai, oale, ustensile etc ; bucataria apartamentului este dotata doar cu: o tigaie, o oala, tacamuri, pahare, vesele, cani.
- In cazul in care veniti cu alti prieteni si inchiriati mai multe apartamente, va rugam ca la sfarsitul sederii sa duceti toate farfuriile, paharele si tacamurile precum si pernele, pilote etc la loc in apartamentul din care le-ati imprumutat;
- De asemenea, in cazul in care mutati mobila, aveti obligatia ca la check-out sa o mutati la loc in pozitia originala.
- Va rugam ca atunci cand aveti nevoie de ceva, sa o sunati pe doamna ce se ocupa de apartament si in caz de urgenta sa ne sunati la 0725997677. Va rugam in caz ca nu raspundem la telefon, sa ne dati un sms cu ce aveti nevoie sau doriti sa ne comunicati si vom reveni imediat ce putem;
- La intrare in apartament aveti dozator cu dezinfectant autorizat pentru maini si va rugam sa il folositi responsabil (mai ales de catre copii) si va atentionam ca acesta este inflamabil fiind pe baza de alcool;
- Va rugam ca in ziua de check in sa va luati temperatura, atat dvs. dar si tuturor celor cu care veti imparti apartamentul. Sunteti responsabili pentru sanatatea dvs. pe perioada sederii in Neptun si pentru persoanele cu care intrati in contact;
- Aducerea propriilor materiale de curatenie este permisa, dar acestea vor fi folosite cu atentie pentru a nu distruge obiectele din apartament prin folosirea acestora. Deteriorarea obiectelor/mobilei cu aceste produse se plateste ca dauna. ATENTIE!! Spirtul NU se toarna direct pe suprafata deoarece distruge suprafetele si pateaza.
- Insusirea si distrugerea de echipamente si obiecte din inventar se va taxa corespunzator daunei (dauna insumanad valoarea obiectului si costul de montare).
- Regulile casei pot fi modificate de oricate ori este nevoie si se pot modifica conform instructiunilor Institutului de Sanatate Publica.
- Societatea noastra si personalul acesteia nu pot fi considerate raspunzatoare pentru starea de sanatate a turistilor in afara apartamentului, ci pot doar depune diligente rezonabile pentru a lua masurile indicate in prezentul document, pentru asigurarea igienei
- Conform recomandarilor date de Ministerul Turismului, turistii :
– Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protectie, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta structurii de cazare confirm indicatiilor INSP
– Sa accepte ca inca de la sosirea la hotel trebuie sa se supuna regulilor casei, de verificare a temperaturii si de completare a fisei de anuntare a sosirii
– Clientul care se simte rau în timpul șederii trebuie sa contacteze de indata managementul, urmand sa stabileasca cu managementul procedura de urmat.
12. Va rugam sa NU rupeti florile.
13. Nu oferim prosoape de plaja. Va rugam sa le aduceti pe ale dvs.
14. Va recomandam sa va aduceti solutie antitantari pentru balcoane/terasa.
Va multumim pentru intelegere si speram sa aveti un sejur cat mai placut. Pentru orice informatii suplimentare va stam la dispozitie.
Cu stima,
Managementul Echipei Neptun Apartments & Vila