Intrebari Frecvente

Deoarece dorim sa venim in ajutorul dumneavoastra si al pregatirii vacantei la mare, am cules cele mai frecvente intrebari legate de serviciile noastre. De asemenea, mai jos puteti regasi si cateva dintre regulile noastre interne. 

!!! Va rugam sa cititi REGULILE CASEI  pe perioada pandemiei COVID-19 !!!

Putem face check in la ora 9:00 ?

Cazarea incepe cu orele 15:00, iar predarea cheii este pana in ora 11:00 a ultimei zile de cazare. In cazul in care doriti sa va cazam mai devreme sau sa plecati mai tarziu din apartament, va rugam sa ne contactati cu o zi inainte si numai in functie de disponibilitate va vom putea confirma solicitarea. 

Oferiti mic dejun ?

Nu oferim mic dejun sau alte mese. Fiecare apartament este dotat cu o bucatarie echipata cu tot necesarul pregatirii micului dejun.

Exista lenjerie de pat si prosoape?

Oferim in toate apartamentele prosoape de baie (1 prosop /persoana) si lenjerie de pat. Acestea sunt schimbate la cerere sau la 4 zile. Prin aceasta incercam sa protejam mediul pe cat posibil. 

Exista perne si cuverturi pentru canapeaua extensibila ?

Oferim pentru persoanele ce vor dormi pe canapeaua extensibila : asternuturi, perne, pilota si un prosop/persoana.

Cum sunt dotate bucatariile?

In toate bucatariile (cu exceptia garsonierelor) veti regasi : tacamuri, pahare, cani, farfurii, o oala, o tigaie, plita electrica sau aragaz, frigider, cafetiera, fata de masa.

Va recomandam ca daca doriti sa gatiti ceva special ce se poate prinde de tigaie (sau aveti nevoie de o oala speciala sau ibric etc), sa le aduceti cu dvs. De asemenea nu oferim ustensile speciale cum ar fi ustensile pentru paste, cutite speciale, roboti de bucatarie etc.

Exista masina de spalat rufe ?

In toate apartamentele (mai putin in garsoniere) exista masina de spalat rufe. Nu se ofera detergent sau balsam de rufe. De asemenea exista si uscator de rufe.

Dorim sa avem un loc de parcare rezervat, se poate?

Din pacate numai la Club Topaz va putem oferi un singur loc de parcare pe apartament. La celelalte locatii nu va putem oferi parcare. Se poate parca pe strada principala.

Pot veni cu animalul de companie ?

Acceptam animale de companie dar numai in anumite apartamente. Animalele trebuie sa fie anuntate in prealabil si trebuie sa va dam acordul nostru. In cazul in care va putem primi cu animalul de companie, exista o taxa de 10 eur/noapte/animal si va rugam sa nu lasati animalele singure in apartament si sa faca galagie. Ne rezervam dreptul sa refuzam sa va cazam in cazul in care veniti cu animale de companie neanuntate.

Putem fuma la locatie ?

ESTE STRICT INTERZIS SA FUMATI IN INTERIORUL APARTAMENTELOR! Puteti fuma pe balcon/terasa.

Putem organiza team building la locatie?

Da, am mai organizat team building. Avem o sala de sedinte aproape de apartamente in care pot intra pana la 50 de participanti in format clasa si 35 de participanti in format U. Sala este dotata cu proiector, ecran, mese, scaune, flip chart, zona de coffee break, terasa unde se poate iesi si fuma, toaleta.

In ce perioada sunt deshise locatiile ?

Deschidem in fiecare an de Paste si inchidem la 1 octombrie. Avem apartament dotate cu centrala proprie si la cerere, putem oferi cazare si in afara sezonului, cu o sedere minima de 5 nopti. 

Telefon rezervari: 0725997677
Email: neptun@olimpic.ro

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi ultimele noutati